Betydelsen av online värderingar
Värderingar är viktigare än någonsin. När du bokar en restaurang, när du handlar online och även när du väljer en campingplats, är värderingar ofta avgörande. ACSI vill därför jobba tillsammans med dig för att säkerställa att fler campare lämnar sina värderingar på Eurocampings.eu. Inte bara camparen får nytta av detta, du får också nytta av aktuella, bra värderingar om din campingplats på webbplatserna från ACSI. Ett av sätten att få fler värderingar denna säsong är med hjälp av ACSI review display.
Review display
Inspektören som kommer att besöka dig i sommar, tar med sig en liten review display med flygblad. Du kan placera den din reception. Campare kan ta flygbladet med sig hem som påminner dem om campingen för att lämna en värdering.
Vinna!
Med review display kan både campare och campingplatser vinna ett pris. Campare som lämnar en värdering på grundval av flygbladet på Eurocampings.eu får chans att vinna en iPad.
Banner (till ett värde av € 350)
Bland alla campingplatser som deltar i denna kampanj, vinner den campingplats som har fått de flesta värderingarna i deras region en banner på den regionala sidan hos Eurocampings.eu (till ett värde av € 350). För mer information, se kampanjvillkoren.
ACSI Times
Naturligtvis finns det flera sätt att få värderingar från campare. Du läser allt om detta i ACSI Times som kommer till våren.
Kampanjvillkor
Campingplatsen med mest godkända värderingar i sin region, vinner en banner på regionsnivå på Eurocampings website. Denna banner ska visas under två veckor. För att kvalificera sig till priset måste campingen få mer än tjugo godkända värderingar.
För en fullständig översikt över alla kampanjvillkor, se reglerna nedan: